Goa - Reisverslag uit Hampi, India van jensenlisaindia - WaarBenJij.nu Goa - Reisverslag uit Hampi, India van jensenlisaindia - WaarBenJij.nu

Goa

Door: jensenlisaindia

30 Januari 2011 | India, Hampi

Na de hevige start van vorige week hebben we wat tijd gemaakt voor zon zee en rust. Op het strand zitten, lezen, een kingfisher drinken, zwemmen, een praatje slaan met een van de zovele verkopers. Lisa heeft eventjes wat last gehad van de darmen maar dat is ondertussen ook al opgelost. In Goa hebben we ook twee erg mooie dagen op de scooter doorgebracht. Zo konden we wat meer uitwijken naar minder toeristische plekjes en de wondermooie natuur bewonderen. Op deze plekjes is het ook opvallend dat de plaatselijke bevoking ook graag Lisa bewondert. Op de duur werd het wat te erg en dus hebben we weer de sandalen aangetrokken en de trein opgesprongen. Deze keer wel een trein geboekt dus een plaatsje en wat meer rust. Ondertussen zijn we de hectische aankomsten in dorpjes ook al wat meer gewoon en kunnen we de riksja rijders, taxichaufeurs en andere verkopers wart meer van ons afslaan.
Bij een weekje strand horen natuurlijk niet echt wilde verhalen maar dat heeft ons wel de tijd om onze route voor de verdere reis wat uit te stippelen. Wat we wel merken is dat we om het uur van plan veranderen omdat we nog zo veel willen zien. Net ook een bericht gehad van lorenz dat hij in maart naar Nepal trekt dus bekijken we ook eens om daar te passeren.
Verder zit iedere dag nog vol van ontdekkingen en verassingen. we houden jullie op de hoogte, het is trouwens erg fijn om jullie reacties te lezen. Voor fotos over te zetten lukt het momenteel jammergenoeg niet, we doen ons best om dit deze week nog eens te proberen.

• 30 Januari 2011 - 16:02

Marie-Anne En Geert:

Fijn weer iets van jullie te horen. Geniet er nog van en vergeet vooral niet om tijdig een berichtje na te laten. Jammer dat we nog geen foto's kunnen zien.

• 30 Januari 2011 - 16:11

Tine:

Onthoud dat jullie alletwee weegschalen zijn, die kunnen niet beslissen, dus ik vermoed dat route nog paar keer al wijzigen.

Blijft goed klinken! :)

Groetjes

• 30 Januari 2011 - 17:48

Ma En Pa:

Bedankt voor het telefoontje op pépé's feestje, hij vond het best aangenaam om iets van jullie te horen.
    Wij kijken al uit naar het volgende verslagje.

• 30 Januari 2011 - 18:05

Emerson En Annelies:

Blij te lezen dat jullie het goed stellen in India.
    We kunnen ons voorstellen dat de eerste dagen een ware cultuurshock moeten geweest zijn.
    We kijken uit naar enkele foto's en de verdere reisverslagen.
    Hou jullie goed en geniet van jullie ontdekkingstocht.

Tot lezens
    Emerson en Annelies

• 30 Januari 2011 - 19:45

Lorenz:

jeuj,kingifsher!
    jeuj, goa!
    jeuj, drukte!
    jeuj,gapers!
    klinkt allemaal zo geniaal herkenbaar é, ik ruik india bijna :-),
    eneuh, jeuj, bezoek in nepal ;-)

• 31 Januari 2011 - 08:37

Evy:

Dag zoetekes,
    Blijf maar foto's nemen en schrijven. 't Doet deugd om jullie toch een beetje te kunnen 'volgen' en om te weten dat jullie het zo goed stellen.
    Ik ben het ondertussen aan het gewoon worden dat ik niet meer kan bellen en alles loopt zijn normale gangske. Castor amuseert zich, raar maar waar, enorm in de creche tussen de 'kiki'. Hij loopt ook zeer bedreven door gans het huis intussen. Koddig om te zien. En hij mist jullie zegt hij. Misschien wel omdat mama het voor zegt...
    Jenske en Lisa, amusez-vous! Dikke zoenen en tot de volgende. Moeeeahxx!

• 31 Januari 2011 - 10:31

De Schoolspotters:

Dag jens,

We zijn heel blij om te zien dat jullie je amuseren in India. Het is heel leuk dat we wat mee kunnen genieten van je reis. Veel plezier nog verder.

Je hebt vele groeten van al je collegas,

ps we missen je!!!

• 01 Februari 2011 - 12:34

Cindy, Lobke En Liek:

Hey Jens en Lisa,
    Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. We volgen jullie op de voet. Ons Lieke is toch al een beetje veranderd,klein houden(lisa) tot binnen 69 dagen zal niet lukken denk ik. Ik had graag wat foto's laten zien maar da lukt ier precies niet. We blijven proberen of kan je foto's via gsm ontvangen?
    Dikke zoen

• 03 Februari 2011 - 09:10

Fam. Tallieu:

Tof zeg om jullie foto's te kunnen bekijken, we snakken naar de zomer als we jullie daar zo zien. Het enige waar wij jullie jaloers mee kunnen maken is dat we heel lekker gegeten hebben op pépé's feest, taart en chocomouskes en zo. Met wat vullen jullie je buikskes zoal?
    groetjes uit de meibosstraat

• 03 Februari 2011 - 11:44

Pa:

Jens op le letten wanneer je naar Nepal gaat. Je moet in je visum dubbele entry hebben, omdat je het land verlaat en niet zo maar het land weer kunt binnengaan. Dus best eens te controleren.

• 11 Februari 2011 - 07:48

Ryan Lava:

Mooi weer, witte stranden, damn, ik kan er maar van dromen.... Enjoy en wees voorzichtig pz